Sok mindenbe nyúltak egyszerre bele a Supercell -nél . Clash of Clans jelentősen változott főleg a magasabb TH10-TH11 szinten. Ez azt jelentheti ,hogy van elég fejlesztőjük és pénzük rá . De mit is akarhattak ?Azonkívül hogy szép lett az Air def.
Szerintem elsősorban bevételt ez egyértelmű .olyan dolgokat hoztak a játékba ami a kigemelt magas szintű endgame bázisoknál jelentős változás és újabb gem költést jelent. Elsőre úgy tűnt (nekem ) a 30 másodperccel rövidebb támadó idő,illetve az újabb magasabb szintű védekező egységekkel. Meg akarják nehezíteni a full radírt TH10 -TH11 -nél. A leginkább favorizált witch skeleton támadásokat legyengítetek.
Most ,hogy már sokan használják az újabb fejlesztett támadó egységeket .Inkább úgy tűnik meg akarták változtatni a bevett támadásokat .Talán a legjobb eszköz erre az 5ős Valkyrie be jumpolják a bázis közepére őket csapatosan főleg ha ott a TH is utána rage+heal spell stb.. nagy pusztítást végeznek körbe ütve amit érnek sok a hp -val ,nem szedik szét őket hamar. Egy csillag garantált .
Hog rider újabb szintje is módosított a bevett endgame támadásokat ,de nem annyira mint a Valkyrie . Szerintem inkább az alacsonyabb TH -k támadó cc jébe hoz nagyobb változást.
Bowler az nekem a sötét ló .Lehet később kiforrja magát és ez lesz az alap egység a támadásoknál .De az is lehet a mod készítőknek szeretek volna kis elfoglaltságot adni a Supercell -nél .
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.